اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 دي 1398 / کد مطلب: 13677 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دستاوردهای انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود


دستاوردهای انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود
فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به خدمات بی‌نظیر نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف گفت: باید تبیین دستاوردهای انقلاب به یک گفتمان تبدیل شود.

احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان سبزوار افزود: با وجود توطئه های مداوم دشمنان، عملکرد انقلاب اسلامی در همه عرصه ها درخشان و قابل دفاع است.

وی اضافه کرد:کارگزاران نظام و مسوولان در ایام جشن انقلاب اسلامی عزت و جایگاه انقلاب را برای مردم به ویژه نسل جوان که در معرض جنگ روانی دشمن قرار دارند بازگو کنند.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن در عرصه نظامی و اقتصادی قدرت مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد لذا با عملیات روانی  و رسانه ای و با القای ناامیدی و اینکه انقلاب برای مردم کاری نکرده در پی شکاف بین مسوولان و مردم است.

برادران با اشاره به پیام های شهادت سردار سلیمانی افزود: شهادت این سردار بزرگ  هر چند ضایعه ای برای ایران اسلامی، جبهه مقاومت و آزادیخواهان جهان بود اما مراسم بزرگداشت و تشییع وی غوغایی در سراسر دنیا به پا کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم تحت تاثیر شهادت این سردار قرار گرفتند ادامه داد: تفکر و راه سردار شهید سلیمانی این است که با توکل به خدا وانسجام می توان برابر قدرت پوشالی آمریکا و غرب مقاومت کرد.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن با شهادت سردار سلیمانی در پی تضعیف جریان مقاومت بود اما خطایی راهبردی مرتکب شد و شهادت وی زمینه فراگیرتر شدن جبهه مقاومت را فراهم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز گفت: دشمن تلاش دارد نظام جمهوری اسلامی را در اداره امور اجتماعی و معیشت مردم ناکارآمد جلوه دهد.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: تحریم های دشمن و برخی سوء مدیریت ها سبب بروز نقاط ضعفی در امور اجتماعی و معیشتی و بزرگنمایی آن به وسیله دشمن شده است.

وی اضافه کرد: باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و انسجام ملی راه نفوذ دشمن را محدود کرد همچنان که به لحاظ قدرت نظامی به مرحله ای از پیشرفت و خودکفایی رسیده ایم که دشمن در این حوزه توان مقابله با ما را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب در پی براندازی نظام است اما چون توان ایستادگی در برابر انقلاب را ندارد با ترفند جنگ روانی و رسانه ای توفیقات نظام را در اذهان جوانان زیر سوال برده است.

موحدنیا افزود: شهادت سردار سلیمانی موج مثبتی در کشور ایجاد کرد که علت آن اخلاص این شهید والا مقام بود و نشان داد مردم با هر تفکر و گرایشی به موضوع امنیت و عزت کشور اهمیت می دهند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.