اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 دي 1398 / کد مطلب: 13686 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


جشن‌های انقلاب مورد سوء استفاده جریان‌های سیاسی قرار نگیرد


جشن‌های انقلاب مورد سوء استفاده جریان‌های سیاسی قرار نگیرد فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای نمایندگی تا قبل از زمان رسمی تبلیغات ممنوع است گفت: مراسم جشن‌های انقلاب نباید مورد بهره‌برداری افراد، جریان‌های سیاسی و نامزدهای نمایندگی قرار گیرد.

احمد برادران روز دوشنبه در دیدار با مسوولان شهرستان سبزوار افزود: جشن‌های پیروزی انقلاب مراسم مردمی است و نباید به گونه‌ای برگزار شود که افرادی در این فضا به دنبال تبلیغات انتخاباتی باشند.

وی با بیان اینکه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است ادامه داد: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز است.

فرماندار سبزوار گفت: پس از نمایش انسجام ملی در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و بزرگداشت این سردار اسلام، ملت ایران بار دیگر در انتخابات اسفند ماه حضور پرشور خود را در صحنه به نمایش خواهند گذاشت.

برادران با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن افزود: تنها راه مقابله با دشمن، اقتصاد مقاومتی، تکیه بر توان داخلی، انسجام و وحدت ملی است.

۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخاباتی دارد.

حوزه مشهد و کلات با پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.