اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 بهمن 1398 / کد مطلب: 13721 / نظرات: 0


رسانه‌ها نشاط فضای انتخابات را به جامعه منتقل کنند


رسانه‌ها نشاط فضای انتخابات را به جامعه منتقل کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه هنوز تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی گرم نشده گفت: رسانه ها در انتقال نشاط و سرزندگی فضای انتخابات به جامعه نقش موثری دارند که باید ایفا کنند.

جعفر مروارید روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نگارستان آفرینش سبزوار افزود: انتخابات، عرصه نشاط اجتماعی و حق تعیین سرنوشت سیاسی است و رسانه ها نقش مهمی در حضور گسترده آحاد جامعه در این عرصه دارند.  
وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از رویداهای اخیر و تجاوزگری آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و تشییع میلیونی پیکر این شهید والامقام بار دیگر وفاق ملی شکل گرفت و جریان انتخابات این همدلی ملی را تحکیم می بخشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در رخدادهای هفته های اخیر همه سلایق و افکار برای دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب اسلامی در صحنه بودند و به طور یقین حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی محکم به جنگ روانی دشمن خواهد بود.
مروارید افزود: مردم ایران با نمایش همبستگی ملی در انتخابات به قدرتهای خارجی نشان می دهند تصمیم گیری در فضای سیاسی، اجتماعی و  فرهنگی کشور بر مبنای اراده آزاد خود ملت و در داخل رخ می دهد.  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز برای برای بهره برداری از چند طرح فرهنگی و هنری به سبزوار سفر کرده بود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.