اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 16 بهمن 1398 / کد مطلب: 13762 / نظرات: 0

فرماندار داورزن:


کم‌کاری مدیران در تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی توجیه‌پذیر نیست


کم‌کاری مدیران در تحقق الگوی مثلث توسعه اقتصادی توجیه‌پذیر نیست
فرماندار داورزن گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی اصلی‌ترین برنامه عملیاتی استان خراسان رضوی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه همه جانبه تعریف شده از این رو کم‌کاری مدیران این شهرستان در اجرای طرح مثلث اقتصادی توجیه پذیر نیست.

حسین اسداللهی  در نشست شورای اداری شهرستان داورزن افزود: در شرایطی که طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد تایید و حمایت مسوولان خراسان رضوی و شهرستان قرار گرفته و همه نهادها و مردم در آن مشارکت دارند برخی مدیران در اجرای آن همکاری لازم را ندارند.
وی تصریح کرد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ۱۸ پروژه با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۹۸ نفر در این شهرستان عملیاتی می‌شود.
فرماندار داورزن گفت: هم اکنون عملیات اجرایی دو طرح صنعتی سیم و کابل و ریخته‌گری فولاد با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال در ناحیه صنعتی داورزن آغاز شده است.
اسداللهی با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: مردم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی برای حمایت از آرمانهای نظام حضور داشته اند و در این شرایط مسوولان باید بیش از گذشته قدردان مردم بوده و با کارجهادی نسبت به رفع مشکلات مردم تلاش کنند.  

الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی، طرحی ابتکاری از سوی "علیرضا رزم حسینی" استاندار کنونی خراسان رضوی است که بر پایه بهره‌گیری از توان بخش خصوصی برای توانمندسازی نقاط محروم و روستایی مبتنی بر همگرایی و همکاری همه ارکان حاکمیت است که اجرای آن از بهمن ماه سال گذشته در همه نقاط خراسان رضوی آغاز شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.