اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 بهمن 1398 / کد مطلب: 13788 / نظرات: 0


راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام ملی در برابر گستاخی دشمن است


راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام ملی در برابر گستاخی دشمن است فرماندار ویژه سبزوار با دعوت از همه آحاد جامعه برای حضور پرشور در مراسم آغاز جشن چهل و یکمین بهار انقلاب گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام ملی در برابر گستاخی های دشمن است.

احمد برادران روز دوشنبه در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی سبزوار افزود: مردم انقلابی ایران بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای امام (ره)، رهبر انقلاب و شهدا اعلام وفاداری می کنند.
وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در پی براندازی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی بوده که همراهی و حضور مردم در صحنه توطئه های دشمن را نقش برآب کرده است.
فرماندار سبزوار گفت: طی سالهای اخیر دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی، رسانه ای و با القای یاس و ناامیدی و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب تمام توان خود برای را تضعیف انقلاب به کار گرفته اما بصیرت ملت و پیروی از ولایت فقیه شکست سیاستهای دشمن را رقم زده است.  
برادران افزود: مردم با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند نشان می دهند با وجود مشکلات اقتثصادی و معیشتی  مصمم تر از گذشته به انقلاب اسلامی وفادار هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.