اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 مرداد 1390 / کد مطلب: 138 / نظرات: 0


شرکت نزدیک به 63 هزار نفر در كلاس های اوقات فراغت تابستانی


شرکت نزدیک به 63 هزار نفر در كلاس های اوقات فراغت تابستانی

 دبير ستاد غني سازي اوقات فراغت سبزوار از رشد 30 درصدي استقبال دانش آموزان اين شهرستان از كلاس هاي اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد.

 'حسين رجبي' گفت: اين رشد در حالي است كه 'خوشاب' كه تا پارسال يكي از بخش هاي تابعه سبزوار بود، به شهرستان ارتقا يافته و از حوزه شهرستان سبزوار خارج شده است.
وي افزود: كلاس هاي اوقات فراغت سبزوار در قالب 492 پايگاه ساماندهي شده و 62 هزار و 956 نفر در اين كلاس ها نام نويسي كرده اند.
دبير ستاد اوقات فراغت شهرستان سبزوار ضمن تقدير از دستگاه هاي اجرايي و متوليان حوزه اوقات فراغت شهرستان، عملكرد آنان را در اين حوزه ارزشمند دانست و اظهارداشت : كلاسهاي تابستاني علاوه بر زمينه آموزشي، مانع سرگرداني جوانان و نوجوانان در كوچه و خيابان طي اوقات فراغت شده است.
رجبي ادامه داد : آموزش و پرورش اين شهرستان با 79 پايگاه و جذب 28 هزار و 800 دانش آموز، ناحيه مقاومت بسيج با 177 پايگاه و پنج هزار و 310 نفر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار نيز با 49 پايگاه و جذب چهار هزار و 650 دانش آموز به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم شهرستان را به خود اختصاص داده اند.
وي گفت: بخش هاي 'ششتمد' و 'داورزن' اين شهرستان هم به ترتيب با جذب دو هزار نفر و يك هزار و 317 نفر رتبه هاي بعدي را در جذب دانش آموزان به كلاس هاي اوقات فراغت كسب كرده اند.
كارشناس مسوول نماز و قرآن مديريت آموزش و پرورش سبزوار همچنين از وزير آموزش و پرورش در زمينه تشكيل مدارس قرآني تقدير كرد و گفت: تشكيل اين مدارس يكي از عوامل افزايش جذب دانش آموزان در كلاس هاي تابستاني است.

منبع :ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.