اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 اسفند 1398 / کد مطلب: 13849 / نظرات: 0


هیچ فردی در سبزوار به کرونا مبتلا نشده است


هیچ فردی در سبزوار به کرونا مبتلا نشده است  رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تکذیب مشاهده بیمار کرونا در سبزوار گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گزارش نشده است.

دکتر علیرضا مسلم روز جمعه با بیان این مطلب افزود: تصویری از درخواست آزمایش در بیمارستان واسعی سبزوار برای بیماری مشکوک به کرونا در فضای مجازی منتشر شده بود که به معنای مثبت بودن و یا ابتلای آن فرد به بیماری کرونا نبود.
وی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای به این بیماری به طور جدی پیگیری می شود و مرکز آموزشی - درمانی واسعی سبزوار برای معالجه افراد مشکوک به کرونا در شهرستانهای زیر مجموعه این دانشگاه پیش‌بینی شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیماری کرونا، قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلای به این بیماری جلوگیری کرد که از آن جمله است شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون که یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری است.
دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی و با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند. ایرنا







منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.