اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 اسفند 1398 / کد مطلب: 13938 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


اصناف ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند


اصناف ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند  فرماندار ویژه سبزوار گفت: اصناف شهرستان ملزم به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و رعایت نکات ایمنی و اصول بهداشتی هستند.

احمد برادران  در نشست مسوولان اجرایی شهرستان سبزوار افزود: در صورتی که شهروندان و اصناف موارد بهداشتی و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت را رعایت و اجرا نکنند ناچار به تعطیلی بازار هستیم.
وی ادامه داد: با اینکه رونق بازار و اقتصاد واحدهای تولیدی اهمیت دارد اما در شرایط کنونی سلامت نظام  اجتماعی اولویت اصلی کشور است.
وی گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی مکان‌های پر ازدحام و شلوغ همچون بقاع متبرکه، سالن‌های غذاخوری، باغ تالارها و همچنین همایش‌ها و تجمع‌ها در این شهرستان تعطیل شده است.
فرماندار سبزوار افزود: پس از تشکیل کمیته بحران، با همکاری مرکز بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی تمامی اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: پاکسازی و ضدعفونی بخش های اداری و مکان های عمومی شهری به طور مداوم در حال انجام است و ۷۰ درصد خطوط اتوبوس های درون شهری کاهش یافته است.
وی گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و جامعه با رعایت بهداشت فردی جز در موارد ضروری از خانه های خود خارج نشوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم گفت: با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۱۰ بیمار دیگر تاکنون شمار افراد مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به ۱۲ نفر رسید.
دکتر فاطمه نوده افزود: هم‌اینک هفت نفر از مجموع ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری بودند روند درمانی را طی کرده و بهبود یافته‌اند که در حال ترخیص از بیمارستان هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.