اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 اسفند 1398 / کد مطلب: 13949 / نظرات: 0


میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است


میزان ترافیک در غرب خراسان رضوی نگران کننده است رییس پلیس راه سبزوار گفت: میزان و حجم ترافیک در مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین است که این موضوع با توجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است.

سرهنگ مهدی ایزد پناه  افزود: عصر امروز از ساعت ۱۶ تا حدود ۱۹ وضعیت ترافیک مسیر جنوبی جاده شاهرود به سبزوار نیمه سنگین بود و هم اینک این وضعیت عادی و روان است.
وی اضافه کرد: بستر لازم برای توقیف خودروها مهیا شده و شرایط آرام سازی ترافیک با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری انجام شده است اما تاکنون شاهد استقرار پایگاههای غربالگری مسافران در مسیر ورودی شهرستان سبزوار نبوده ایم.
رییس پلیس راه سبزوار گفت: ماموران پلیس راه نیز در کنار سایر دستگاهها دغدغه ورود بیشتر ویروس کرونا از مبادی ورودی به استان خراسان رضوی را دارند.
سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: تعطیلات پیش رو و نوروز ۹۹ فرصت مناسبی برای سفر نیست و از همه مردم تقاضا داریم سفرهای خود را به زمان پس از پاکی از بیماری کرونا موکول نمایند.
طول راههای سبزوار هزار و ۵۰۰ کیلومتر شامل ۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۱۸۰ کیلومتر راه فرعی است. مرکز این شهرستان در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.