اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1398 / کد مطلب: 13961 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


روستاییان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند


روستاییان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند
فرماندار ویژه سبزوار گفت: در روزهای اخیر شاهد رفت و آمد زیاد روستاییان به شهر هستیم که به منزله جدی نگرفتن بیماری کرونا از سوی آنهاست.

احمد برادران  در ستاد بحران پیشگیری از کرونا در شهرستان سبزوار افزود: روستاییان برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از ورود به مناطق شهری برای خرید شب عید و کالاهای غیر ضروری خودداری کنند.
وی اضافه کرد: بخش زیادی از جمعیت مناطق روستایی سالمندان هستند که زمینه ابتلای آنها به بیماری کرونا بیشتر است لذا به شهروندان توصیه می شود در خانه بمانند و میزبانی از مسافران نوروزی و میهمانان خود در تعطیلات نوروز را به زمان دیگری موکول کنند.
فرماندار سبزوار گفت: همه شهروندان و روستاییان با پویش "در خانه بمانیم" به قطع زنجیره انسانی انتشار ویروس کرونا کمک کنند.
بر مبنای آخرین آمار مرکز بهداشت و درمان سبزوار از مجموع ۳۰ بیمار مبتلای قطعی به ویروس کووید- ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه یعنی سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن سه تن از آنها فوت کرده اند.  

مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است و ۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۶۰ روستای این شهرستان سکونت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.