اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 اسفند 1398 / کد مطلب: 13962 / نظرات: 0


اعمال محدودیت در جاده‌های ورودی غرب خراسان رضوی


اعمال محدودیت در جاده‌های ورودی غرب خراسان رضوی
فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، محدودیت تردد و کنترل های انتظامی و بهداشتی در ورودی غربی خراسان رضوی اعمال می‌شود.

حسین اسدالهی در ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان داورزن افزود : این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است لذا مسافران در مبادی ورودی آن کنترل و تب‌سنجی می‌شوند.
وی ادامه داد: همچنین پلیس راهور در مبادی ورودی شهر داورزن مستقر شده  تا از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کند.
وی گفت: پویش فراگیر "ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه اجتماع و رفت وآمدهای غیر ضروری و اجتناب از مسافرت" برای تغییر رفتار مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از طریق رسانه های محلی و فعالان فرهنگی شهرستان شکل گرفته است.
اسدالهی افزود:  قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک ساکن شهرستان و داورزنی های میهمان با نظارت شبکه بهداشت و همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرا می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری همه افراد بوسیله تیم های سلامت ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ستادهایی با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاه‌ها و خانه های بهداشت شکل گرفته است.
وی گفت: با تشدید نظارت و بازرسی با مراکز و صنوفی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد شده و این مراکز بسته می شوند.
 داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

شمار مبتلایان به عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۸ نفر رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در خراسان رضوی ۵۶۸ نفر گزارش شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.