اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 فروردين 1399 / کد مطلب: 13983 / نظرات: 0


شهرداری سبزوار به حالت آماده باش درآمد


شهرداری سبزوار به حالت آماده باش درآمد
نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار در پی هشدارهای هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، در قالب کارگروه های چهارگانه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: با توجه به آغاز بارندگی در این شهر از صبح امروز و احتمال آبگرفتگی معابر، نیروهای خدمات شهری، مدیران و کارکنان شهرداری، واحدهای آتش ‌نشانی، خدمات شهری و ترافیکی در حالت آماده باش کامل هستند.
فریدون نقابی افزود: تمهیدات لازم با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان سبزوار برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر و معابر عمومی فراهم شده است.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.
بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، سامانه بارشی که ظرف دیروز در استان فعال شده است تا روز چهارشنبه ششم فروردین ماه جاری فعال خواهد بود و بر این اساس این اداره کل نسبت به احتمال آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیلها و جاده‌ها در سطح استان به عموم مردم هشدار داده است.
سبزوار به عنوان سومین شهر بزرگ خراسان رضوی پس از مشهد و نیشابور ۲۴۷ هزار نفر جمعیت را در وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتار جای داده است. ۸۰۰ هکتار از وسعت سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا حاشیه شهر محسوب می‌شود که ۲۰ درصد جمعیت شهر در آن سکونت دارند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.