اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 دي 1390 / کد مطلب: 1399 / نظرات: 0


تیم کشتی ثامن الحجج (ع)سبزوار صنعت برق گلوگاه را شکست داد


تيم کشتي موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، در فاصله 2 هفته مانده به پايان مرحله گروهي، صعود خود به نيمه ‌نهايي مسابقات ليگ‌برتر كشتي آزاد را قطعي كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان، رقابت‌هاي هفته دوم از دور برگشت ليگ‌برتر كشتي آزاد با صعود زودهنگام دو تيم صدرنشين همراه شد و طي آن تيم‌هاي خونه به خونه بابل و موسسه ثامن الحجج(ع) سبزوار به مرحله نيمه نهايي صعود كردند.
در گروه B اين رقابت‌ها تيم کشتي موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با نتيجه 5 بر 2، ميهمان خود مجاهدان صنعت برق گلوگاه را مغلوب كرد تا با 12 امتياز از 6 مسابقه، مقتدرانه به نيمه‌نهايي صعود كند.
اما در حساس ترين مسابقه اين هفته دو تيم سايپا شمال و نيروي زميني ارتش كه هر دو روي كاغذ شانس صعود داشتند برابر هم قرار گرفتند كه سايپا به برتري 6 بر يك رسيد.
در اين گروه تيم تله كابين گنج نامه همدان استراحت داشت و در حال حاضر تيم‌هاي همدان و سايپا شش امتيازي هستند اما همداني‌ها به دليل برگزاري يك مسابقه كمتر شانس بيشتري براي صعود دارند.
در گروه اول مسابقات ليگ‌برتر كشتي آزاد خونه به خونه بابل با هدايت غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي، در حالي كه نفرات ذخيره خود را در تركيب قرار داده بود، با نتيجه 5 بر 2 پيشگامان آسانسور مازندران را شكست داد تا با شش برد پياپي صعود خود از گروه A را قطعي كند و در جمع چهار تيم نهايي قرار گيرد.
در ديگر مسابقه اين گروه، نفت تهران 4 بر 3 آبفاي زنجان را مغلوب كرد. از اين گروه تيم شهرداري ملاير استراحت كرد. در حال حاضر پس از خونه به خونه 12 امتيازي، نفت و شهرداري ملاير 6 امتيازي هستند كه البته تيم ملاير يك مسابقه كمتر دارد.
نتيجه انفرادي مسابقه تيم‌هاي موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) سبزوار و مجاهدان صنعت برق گلوگاه به شرح زير است (اسامي کشتي‌گيران تيم گلوگاه در ابتدا آمده است):
55 كيلوگرم: ميثم محمود جانلو، برنده- عبداله فولادوند (1-1، 1- صفر)
60 كيلوگرم: ميلاد طهماسبي‌زاده- عباس گلي گرمستاني، برنده (صفر- 2، صفر- 1)
66 كيلوگرم: وحيد هاتفي‌نيا – محسن جهانبخشيان، برنده (صفر- 6- 1- 6)
74 كيلوگرم: مهدي مرداني- رضا افضلي، برنده (صفر- 6- صفر- 6)
84 كيلوگرم: سعيد ميرزاپور، برنده- رضا بيات (1- صفر، 1- صفر كلينچ)
96 كيلوگرم: مصطفي محمود جانلو- عرفان اميري، برنده (صفر- 2، صفر-2)
120 كيلوگرم: شاهين چراغعلي- پرويز هادي، برنده (صفر- 4، صفر- 5)





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.