اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 فروردين 1399 / کد مطلب: 13993 / نظرات: 0


پایانه‌ مسافربری سبزوار تعطیل شد


پایانه‌ مسافربری سبزوار تعطیل شد رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا، پایانه مسافربری این شهرستان تعطیل و جابه‌جایی مسافر از آن تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

حسن عابدی پور افزود: تعطیلی پایانه‌ مسافربری سبزوار از تصمیمات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان است که پس از هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از امروز اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته بیشترین جا به جایی مسافر از این شهرستان به مقصد تهران و بالعکس بود تصریح کرد: بر مبنای این تصمیم جا به جایی و انتقال هر گونه مسافر از پایانه‌ مسافربری سبزوار ممنوع است و با متحلفان برخورد شدید می شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: میانگین تردد خودروهای ثبت شده در محورهای ارتباطی سبزوار در روزهای ابتدایی سال گذشته روزانه افزون بر ۱۱۰ هزار دستگاه بوده که امسال به علت شیوع بیماری کرونا به یک سوم کاهش یافته است.
عابدی پور افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.  
بر اساس آمار روز گذشته  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعداد جانباختگان کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به ۱۰ تن رسیده و شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز تاکنون ۸۶ نفر اعلام شده است.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.