اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 فروردين 1399 / کد مطلب: 14037 / نظرات: 0


قدردانی رهبری وظیفه متولیان پویش هر محله یک قربانی سبزوار را سخت‌تر کرد


قدردانی رهبری وظیفه متولیان پویش هر محله یک قربانی سبزوار را سخت‌تر کرد
دبیر اجرایی طرح پویش هر محله یک قربانی در سبزوار گفت:قدردانی رهبر معظم انقلاب از پویش هر محله یک قربانی سبزوار وظیفه ما را سخت تر کرده است.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی صبح پنجشنبه خود که همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت امام حجت بن الحسن العسکری ایراد شد با اشاره به نمونه هایی از خدمات داوطلبانه در مقابله با کرونا گفتند: مردم هم انصافاً مشارکت‌های مردمی مشارکت‌های بسیار زیبا و صحنه‌های جالب و شگفت‌انگیزی را به وجود آورده؛ در همه جا هست. من چند مورد را بخصوص اسم می‌آورم؛ این به معنای این نیست که این چند مورد اختصاص دارند؛ نه، حالا اینها گزارش به بنده شده، اینها را من عرض می‌کنم. مثلاً در سبزوار طرح هر محلّه یک قربانی شروع شده؛ اهل محل جمع می‌شوند یک گوسفند قربانی می‌کنند، به نیازمندان همان محل گوشت می‌دهند؛ این خیلی چیز لازم و مهم و کار جالبی است که اینها انجام می‌دهند برای اطعام نیازمندان.

جواد شمس آبادی در همین ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش مردمی "هر محله یک قربانی" از ابتدای هفته جاری با نیت سلامتی امام عصر (عج)، کمک به نیازمندان و دفع بلای بیماری کرونا در این شهرستان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این پویش مردمی تصمیم گرفته شد هزینه های برپایی جشن میلاد منجی عالم بشریت در مسیر نذر سلامتی امام زمان (عج)، رفع بلا و نگرانی هموطنان و کمک به محرومان هزینه شود.

او اضافه کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) از محل هزینه های جشن نیمه شعبان، گوشت قربانی ۲۲ راس گوسفند در بین محرومان و نیازمندان شهرستان سبزوار توزیع شد




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.