اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 فروردين 1399 / کد مطلب: 14038 / نظرات: 0

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:


رسانه‌های استان رزمایش کمک مومنانه را راه‌اندازی کنند


رسانه‌های استان رزمایش کمک مومنانه را راه‌اندازی کنند رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به منظور تحقق فرمایشات رهبری معظم انقلاب، اصحاب رسانه خراسان رضوی نیز با راه‌اندازی رزمایش مومنانه، همدلی عمومی را فرهنگ‌سازی و ترویج کنند.
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی: رسانه‌های استان رزمایش کمک مومنانه را راه‌اندازی کنند

عباس محمدیان با اشاره به منویات ولی امر مسلمین در سخنرانی روز نیمه شعبال امسال، اظهار کرد: طبق تاکید رهبری انفاق و احسان می‌بایست بیش از پیش توسط آحاد امت اسلامی رواج یابد و رسانه‌ها نیز لازم است در انعکاس برازنده مهربانی مردم اهتمام داشته و آیینه اخبار مهربانانه و مومنانه مردم شوند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی تاکید کرد: در لبیک به منویات ولایت، رزمایش کمک مومنانه با رمز یاصاحب‌الزمان برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا طراحی و در رسانه‌ها فرهنگسازی و ترویج می‌شود.

وی با اشاره به این جمله کلیدی رهبری مبنی بر اینکه «انتظار اقدام و عمل است نه بی‌عملی و نشستن و چشم به در دوختن»، یادآوری کرد: اساس تشکیل جامعه مهدوی قسط، عدالت و معرفت و نقش رسانه‌‌ها در تبیین و پیگیری این موارد تعیین‌کننده و حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از فعالیت ایثارگرانه اصحاب رسانه‌های استان در زمینه مدیریت و مقابله با کرونا خواستار انعکاس بهینه و تجلی بیشتر اخبار بشارت‌بخش و امیدوارکننده از اقدامات ارزشمند مردم و مسؤولان در رسانه‌ها در روزهای اخیر شد.

وی همچنین یادآوری کرد: بیمه بسیاری از خبرنگاران فعال و فعالان رسانه‌ای همچنان معطل مانده و هیچگونه اقدام عملی و عینی خاصی در راستای حمایت از معیشت رسانه‌نگاران و بهبود وضع مطبوعات در این ایام پساکرونایی نشده است.فارس



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.