اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1399 / کد مطلب: 14049 / نظرات: 0


جاده سبزوار - شاهرود مسدود شد


جاده سبزوار - شاهرود مسدود شد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: با توجه به جاری شدن سیلاب در محدوده روستای مهر شهرستان داورزن، بخش شمالی جاده سبزوار - شاهرود مسدود اعلام شد.

 حسن عابدی پور شامگاه افزود: هم اینک در دو نقطه این جاده در کیلومتر ۴۷ سبزوار به شاهرود حجم زیادی از آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب رخ داده که تا فروکش کردن آب رفت آمدها در این مسیر ممنوع شده است.

وی تصریح کرد: اعمال محدودیت برای خودروهای عبوری از مسیر سبزوار به شاهرود تا بازگشایی مسیر ادامه دارد.

عابدی پور ادامه داد: هم اکنون نیروهای راهداری سبزوار جهت بازگشایی مسیر و خدمات رسانی به مسافران در این مسیر مستقر شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت هم گفت: تردد خودروها در مسیر جایگزین بخش جنوبی این جاده از شاهرود به سبزوار به صورت رفت و برگشت مدیریت شده است.

ابراهیم نصری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه روستاهای امارت و دیزادیز و آبنمای دوقایی به سرولایت در شهرستان قوچان نیز به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود شد.

وی اضافه کرد: مسیر  روستایی نقاب - سه راهی رامشین - سبزوار در شهرستان جوین نیز به دلیل بارش باران شدید و سیلاب مسدود شد اما تردد از محور جایگزین نقاب - حکم آباد - سبزوار برقرار است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در شهرستان جغتای نیز راه فرعی جغتای - برغمد به طول حدود سه هزار و ۵۰۰ متر به دلیل بارش باران شدید و وقوع سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود و تردد از محور جایگزین حکم آباد - سه راه انداده - جغتای برقرار است.
نصری افزود: هم اکنون بارش باران درشهرستان‌های قوچان، درگز، تایباد، سبزوار و بجستان موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.

وی ادامه داد: در پی بارش‌های بهاری و وقوع سیلاب هفته گذشته راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های سرخس و تربت‌جام این استان مسدود شد که این انسدادها همچنان ادامه دارد.  

بر اساس پیش‌بینی اداره‌ کل هواشناسی خراسان رضوی، بارندگی در این استان ادامه دارد و طی دو روز آینده در بیشتر نواحی استان گسترش می‌یابد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.