اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1399 / کد مطلب: 14080 / نظرات: 0


معین‌های اقتصادی سبزوار ۶۲۸ فرصت شغلی ایجاد کردند


معین‌های اقتصادی سبزوار ۶۲۸ فرصت شغلی ایجاد کردند
فرماندار ویژه سبزوار گفت: معین‌های اقتصادی این شهرستان سال گذشته در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ۶۲۸ فرصت شغلی ایجاد کردند.

احمد برادران روز شنبه در نشست مسولان معین‌های اقتصادی سبزوار افزود: این فرصت‌های شغلی توسط شرکت تعاون روستایی مهرنشانی، بانک صنعت و معدن و موسسه کارآفرینی دکتر زرقانی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: اشتغال ایجاد شده در رشته‌های تولید تابلو فرش، فرش دستباف، کشاورزی، گیاهان دارویی و برخی واحدهای تولیدی ثبت شده است.
وی گفت: توسعه روستاها از اولویت طرح مثلث توسعه اقتصادی است و طی نشست هایی با معین‌های اقتصادی گام‌های عملی برای اجرای آن برداشته شده است.
فرماندار سبزوار افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی تاکنون ۱۱۰ ستاد توسعه روستایی در سبزوار ایجاد و فعال شده‌ است.
وی به ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و گردشگری در مناطق روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: مبنای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی متناسب با توانمندی‌های هر روستاست.  
وی گفت: کتاب "فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان سبزوار" با همکاری دستگاه‌های اجرایی تدوین و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی شهرستان در این کتاب مشخص شده است.  

در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی ابتکار استاندار خراسان رضوی ۲۱ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان سبزوار منعقد شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.