اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14106 / نظرات: 0


۶۲۶ مقاله استادان دانشگاه حکیم سبزواری در مجلات علمی بین‌المللی چاپ شد


۶۲۶ مقاله استادان دانشگاه حکیم سبزواری در مجلات علمی بین‌المللی چاپ شد
مدیر پژوهشی دانشگاه حکیم سبزواری گفت:۶۲۶ مقاله اعضای هیات علمی این دانشگاه طی یک سال گذشته در مجلات علمی معتبر بین‌المللی منتشر شده است.

دکتر حمیدرضا اویسی افزود: از مجموع ۶۲۶ مقاله، ۳۸۵ مقاله در مجلات بین المللی آی. اس. آی (ISI ) و ۲۴۱ مقاله هم در مجلات پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به چاپ رسیده است.
وی اضافه کرد: رشد تعداد مقالات منتشر شده اعضای هیات علمی دانشگاه، نتیجه فعالیت های هدفمند حوزه پژوهش از جمله بالابردن بودجه های پژوهشی، افزایش گرنت پژوهش و حق تشویق مقالات و بهبود امکانات آزمایشگاهی در دانشگاه حکیم سبزواری است.
او ادامه داد: کیفی سازی پژوهش ها، تاکید بر پژوهش های کاربردی، ماموریت گرا کردن گروه‌های آموزشی دانشگاه و ارتباطات علمی بین المللی از جمله شاخص‌ها و سیاست هایی است که بخش معاونت پژوهش در سال های اخیر مورد توجه قرار داده است.

گرنت، بودجه‌ای است که به نهادها، موسسات و شرکت‌ها یا افراد اعطا می‌شود و گرنت پژوهشی، بودجه‌ای است که برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار افراد یا گروه‌ها قرار می‌گیرد.
دانشگاه حکیم سبزواری جزء ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد - رشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.