اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14135 / نظرات: 0


۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار توزیع شد


۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سبزوار توزیع شد  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار گفت: در قالب گام دوم رزمایش کمک مومنانه، سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ هادی موحد نیا در مراسم رزمایش کمک مومنانه سبزوار افزود: از این تعداد بسته معیشتی هزار و ۶۰۰ بسته به یاد شهدای سرافراز دیار سربداران بین محرومان توزیع شد.
وی اضافه کرد: همچنین در گام نخست رزمایش کمک مومنانه، پنج هزار بسته معیشتی با کمک خیران و به وسیله پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در سطح شهرستان سبزوار توزیع شده بود.
او با اشاره به تداوم کمک‌های مردمی افزود: در دهه سوم ماه مبارک رمضان نیز دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنانمان را دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی کرده است که برای مقابله با این وضعیت رزمایش کم مومنانه در لبیک به فراخوان رهبری در سراسر کشور از جمله در شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد شکل گرفته است.
بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۶ هزار و ۴۱۸ تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۸۱ هزار و ۵۸۷ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان سه میلیون و ۶۶۲ هزار و ۱۵۲ نفر را بیمار کرده و جان ۲۵۲ هزار و ۷۴۵ تن  را در ۲۱۲ کشور گرفته است. یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۰۶ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.