اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1399 / کد مطلب: 14168 / نظرات: 0


۳۰ نمونه آزمایش کرونا روزانه در سبزوار انجام می‌شود


۳۰ نمونه آزمایش کرونا روزانه در سبزوار انجام می‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: روزانه ۳۰ نمونه آزمایش کرونا در آزمایشگاه ویروس شناسی این دانشگاه انجام می‌شود.

دکتر نعمت شاهی  افزود: در آزمایشگاه ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای تست روزانه ۱۰۰ نمونه آزمایش هدف‌گذاری شده است.  
وی ادامه داد: تمامی نمونه های ارسالی از مراکز مختلف بهداشتی و درمانی شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در این آزمایشگاه ویروس شناسی آزمایش میشود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  مرکز آموزشی - درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.
نعمت شاهی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود درباره بیماری همه‌گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن را مطرح کنند و از کارشناسانی که به طور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌ دیده‌اند پاسخ بگیرند.
۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

به گفته کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ۳۰ اردیبهشت امسال مجموع بیماران ناشی از ویروس کرونا در کشور به ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید که از این تعداد هفت هزار و ۱۱۹ تن جان باختند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.