اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 9 تير 1399 / کد مطلب: 14231 / نظرات: 0

نماینده سبزوار:


برخی مقررات مانع جهش تولید شده ‌است


برخی مقررات مانع جهش تولید شده ‌است  نماینده مردم سبزوار،جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از قوانین و آیین‌نامه‌های پیچیده و دست و پاگیر سبب دلسردی سرمایه‌گذاران و مانعی در مسیر جهش تولید شده ‌است.

علی اصغر عنابستانی  در نشست شورای اداری جوین افزود: باید هر آیین نامه و ضابطه‌ای که مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری است و کار مردم را قفل می کند کنار گذاشته شود.
وی ادامه داد: صدور مجوزها و فرایند دریافت استعلام‌ها به مانعی جدی در مسیر سرمایه‌گذاری و تولید تبدیل شده است و باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی فرایند صدور مجوزها تسهیل شود.
نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه ظرفیت‌های فراوانی در بخش تولید دارد که باید با سیاست‌های حمایتی پای سرمایه‌گذاران را به آن باز کرد.
عنابستانی با اشاره به اعتقاد عمیق مردم به نظام جمهوری اسلامی افزود: امروز اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی کاهش یافته که باید با کار جهادی و خدمت، این سرمایه اجتماعی احیا شود.  
وی ادامه داد: محور تلاش‌ها باید خدمت به مردم باشد و در این راستا مجلس یازدهم مصمم است با انسجام و به دور از گرایش‌های سیاسی برای برطرف کردن مشکلات کشور اقدام کند.

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.