اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 30 تير 1399 / کد مطلب: 14276 / نظرات: 0


مرسولات پست اینترنتی در سبزوار ۵۰ درصد بیشتر شد


مرسولات پست اینترنتی در سبزوار ۵۰ درصد بیشتر شد  رییس اداره پست سبزوار گفت: بر اثر شیوع ویروس کرونا، مرسولات پست اینترنتی این شهرستان طی ماههای گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد بیشتر شده است.

علی شکوری‌پور افزود: بیشتر این مرسولات مربوط به سفارشات خرید از فروشگاههای مجاز شامل کیف و کفش، لوازم بهداشتی، داروهای گیاهی، صنایع دستی، مواد غذایی، خشکبار و سایر محصولات بومی شهرستان سبزوار بوده است.
وی ادامه داد: شرایط ویروس کرونا سبب شده مردم کمتر از خانه خارج شوند و با تغییر روشهای سنتی خرید از طریق خیابان‌گردی به مدرن و غیر حضوری، اداره پست آمادگی دارد به منظور رشد و توسعه فروشگاههای اینترنتی  با آنها همکاری و  خدماتی ویژه ارائه دهد.
رییس اداره پست سبزوار گفت: شرکت پست سبزوار ظرف سه ماه اخیر ۸۸ هزار و ۹۵۰ مرسوله شامل بسته‌ها و نامه‌های معمولی، سفارشی، پیشتاز و الکترونیکی را از مبدا این شهرستان به اقصی نقاط کشور منتقل کرده است.  
شکوری پور افزود: یکی از رویکردهای این اداره علاوه بر پشتیبانی لجستیکی فراهم کردن بستر مبادلات در فضای مجازی و خریدهای مردم از طریق شبکه اینترنتی است.  
وی ادامه داد: بر همین اساس با استفاده از امکانات فضای مجازی، محصولات بومی سبزوار از بستر و درگاه اینترنتی اداره پست این شهرستان به سراسر کشور ارسال می‌شود.  
چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی. ‌سی. ‌تی ویژه نواحی روستایی، علاوه بر تشکیلات مرکزی اداره پست سبزوار در این شهرستان فعالیت دارند.  






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.