اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 تير 1399 / کد مطلب: 14281 / نظرات: 0


فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس برای برداشتن موانع استفاده کنند


فرمانداران از ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس برای برداشتن موانع استفاده کنند استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه فرمانداران از ظرفیت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، گفت: با توجه به ظرفیت معین‌های اقتصاد مقاومتی خلیل‌آباد و همدلی موجود در بین مسؤولان این شهرستان، مطمئن هستم سال آینده بیکاری به پایین‌ترین حد خود در این شهرستان برسد.
به گزارش خبرگراری  فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این استان که با محوریت خلیل‌آباد به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: همه ما توانمندسازی مردم و رفع بیکاری را در استان دنبال می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: با وجود معین‌های اقتصاد مقاومتی قوی خلیل‌آباد و روحیه همدلی موجود در مسؤولان این شهرستان، تردیدی ندارم در سال آینده بیکاری به پایین‌ترین میزان در خلیل‌آباد برسد که حتی شاهد مهاجرت معکوس به این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که در خراسان رضوی قابلیت حل شدن ندارند، افزود: فرمانداران می‌توانند در این راستا از ظرفیت نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و مسیر توسعه شهرستان را باز کنند.

رزم‌حسینی بر جلب اعتماد مردم در مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی تاکید کرد و گفت: وقتی مردم در کنار اعتماد، از مسؤولان صداقت دیدند به میدان آمده و سرمایه‌های اندک خود را وارد میدان می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی مدل اقتصاد مقاومتی را در راستای تحقق عدالت اجتماعی دانست و افزود: ما به دنبال این هستیم که توزیع عادلانه ثروت در مناطق مورد هدف اتفاق بیفتد که در صورت تحقق این مهم امنیت افزایش یافته و مفسده‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: همدلی و وحدت رویه در اهداف مشترک رمز موفقیت ماست و نباید اجازه دهیم هیچ‌گونه دلیلی اعم از حواشی سیاسی ما را از ادامه کار متوقف کند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین استانداری، نهاد مردمی اقتصادی مقامتی خراسان رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان به امضاء رسید که براساس آن کمیته امداد امام خمینی به نوعی معین معین‌های اقتصاد مقاومتی استان شده و در این راستا تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار معین‌های اقتصاد مقاومتی قرار می‌دهد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.