اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1399 / کد مطلب: 14298 / نظرات: 0


پایگاه‌های نماز جمعه نماد وحدت و همدلی هستند


پایگاه‌های نماز جمعه نماد وحدت و همدلی هستند فرماندار خوشاب با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه انقلاب اسلامی گفت: پایگاه‌های نماز جمعه نماد وحدت وهمدلی در کشور هستند.

امان‌الله خدمتگزار روز جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب افزود: نماز جمعه پایگاه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و  اقتصادی است و ائمه جمعه در راستای  تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، وحدت، امید و نشاط آفرینی جامعه گام برمی‌دارند.
وی با بیان اینکه پایگاه‌های نماز جمعه قرارگاه‌های فرهنگی برای ترویج مکتب امام راحل و راه شهدا هستند ادامه داد: امام جمعه با درایت و با کفایت این شهرستان نیز در مسیر توسعه و رفع مشکلات این شهرستان مجاهدت می‌کند.

فرماندار خوشاب همچنین با اشاره به رفع مشکلات این شهرستان گفت: برای راه‌اندازی دستگاه آب شیرین کن شهر سلطان آباد قرارداد تصفیه آب شرب با مبلغ ۴۰ میلیارد ریال منعقد شده که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می‌شود.
وی افزود: در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه نیز خیران این شهرستان افزون بر ۱۵ میلیارد ریال در قالب بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا کمک کردند که این اقلام با محوریت دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، بسیج و کمیته امداد توزیع شد.
خدمتگزار ادامه داد: همچنین شهروندان نیکوکار خوشابی نیز برای مقابله با ویروس کرونا بیش از چهار میلیارد ریال کمک کرده‌اند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.