اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1399 / کد مطلب: 14309 / نظرات: 0


آبفای سبزوار ۱۵ میلیارد ریال از مشترکان روستایی طلب دارد


آبفای سبزوار ۱۵ میلیارد ریال از مشترکان روستایی طلب دارد  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: این شرکت ۱۵ میلیارد ریال از مشترکان روستایی این شهرستان طی چهار ماهه گذشته طلبکار شده است.

حسین ریاضی افزود: حدود ۶۰ درصد از مجموع ۳۰ هزار مشترک روستایی طی چهار ماه گذشته مطالبات خود را به موقع پرداخت نکرده‌اند که این میزان ۱۵ میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های پرداخت یکی از عوامل این حجم مطالبات شرکت آب و فاضلاب سبزوار از  مشترکان خانگی، ساختمان‌های عمومی، بخش صنایع و کارگاه‌های مناطق روستایی بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: استمرار خدمات برای مشترکان منوط به این است که مشترکان، به موقع بدهیهای خود را پرداخت  کنند.
ریاضی افزود: با اجرای طرح‌های آب‌رسانی طی سال‌های گذشته  شاخص بهره مندی آب روستایی سبزوار  از ۷۶ درصد  به ۹۴ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: ۱۳۰روستا از مجموع ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار هم اینک زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار دارند و  این شرکت برای تصفیه و انتقال آب روستائیان شهرستان سبزوار ۱۵۵ مخزن با حجم ۱۷ هزار و ۵۷۰ مترمکعب، ۴۱ ایستگاه پمپاژ و ۳۸ تاسیسات کلرزنی را مدیریت می کند.  
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است و  ۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۶۰ روستای این شهرستان سکونت دارند/ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.