اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1399 / کد مطلب: 14312 / نظرات: 0


سبزوار ۱۵۰ لیتر در ثانیه کسری آب دارد


سبزوار ۱۵۰ لیتر در ثانیه کسری آب دارد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: تولید آب شرب این شهر هزار لیتر در ثانیه است و حدود ۱۵۰ لیتر در ثانیه کمبود آب شرب دارد.

حسین ریاضی افزود: شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار ۱۱۰ هزار مشترک آب دارد که آبفای این شهر برای جبران کسری آب، نسبت به هوشمندسازی شبکه توزیع آب مشترکان اقدام کرده است.
وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب سبزوار علاوه بر هوشمندسازی و  مدیریت کاهش فشار شبکه در ساعات بامدادی اجرای پروژه‌های تامین آب پایدار را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: شهروندان باید الگوی مصرف آب را رعایت کنند زیرا کسری تولید آب از طریق مخازن جبران می شود در حالی که آب مخازن برای استفاده در موارد بحرانی است.
ریاضی افزود: تمامی جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر سبزوار زیر پوشش شبکه آب هستند و همچنین افزون بر  ۹۰ درصد شبکه فاضلاب این شهر اجرایی شده‌ است.
شهر سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و آب آشامیدنی مصرفی آن از ۴۰ حلقه چاه در مناطق کلوت، کَسکَن و بفره تامین می شود و با ۱۵۰ کیلومتر خط انتقال و ۱۵ ایستگاه پمپاژ در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وسعت شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.