اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 28 شهريور 1399 / کد مطلب: 14366 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی است


هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: هفته دفاع مقدس تجلی مقاومت و انسجام ملی و یکی از درخشان‌ترین ادوار تاریخ ایران اسلامی است.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا  در نشست هفته دفاع مقدس سبزوار افزود: در آستانه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید ارزش‌ها و فرهنگ آن دوران بیش از گذشته در جامعه و بین نسل جوان تبیین شود.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، فضاسازی فرهنگی در برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته و به علت محدودیت حضور در منازل شهدا و ایثارگران، تجلیل از خانواده‌های آنها و برنامه‌های فرهنگی کنار منازل شهدا برگزار می‌شود.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: یادواره‌های شهدا در هفته دفاع مقدس به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در فضاهای باز با رعایت پروتکل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برپا می‌شود.   
وی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه کتاب و عکس، مجالس انس با قرآن برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان سبزوار است.
سرهنگ موحدنیا همچنین با اشاره به برپایی کنگره ملی یک هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران ادامه داد: در این راستا ۱۵ کمیته اصلی فعال شده که باید از همه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری باشکوه این کنگره استفاده شود.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.