اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 مهر 1399 / کد مطلب: 14377 / نظرات: 0

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه:


یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند


یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: یادگاران جنگ برای جلوگیری از تحریف ارزش‌ها و فرهنگ دوران دفاع مقدس تلاشی مضاعف کنند.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبزوار افزود: یکی از توطئه‌های دشمنان، تحریف دفاع مقدس است که در این راستا باید دستاوردهای آن دوران درخشان بیشتر تبیین و بازگو شود.
وی ادامه داد: تحریف دفاع مقدس آفتی جدی است که یکی از راه‌های خنثی کردن آن اهتمام جدی در حفظ و نشر این ارزش‌ها از طریق روایت راویان متعهد و همچنین تولیدات محتوایی و متنی غنی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: برپایی کنگره ملی شهدا اقدامی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که در این راستا کنگره هزار و ۶۰۰ شهید دیار سربداران برگزار می شود.
موحدنیا افزود: رزمندگان شجاع ایران اسلامی با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه در جنگی نابرابر برابر زورگویان ایستادگی و رویای تسخیر ایران از سوی دشمن را نقش بر آب کردند.
وی ادامه داد: چنانچه مجاهدت، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقس نبود امروز نشانی از عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و پیشرفت های خیره کننده نبود.
در پایان این مراسم از تعدادی از رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس سبزوار تجلیل شد.
شهرستان سبزوار حدود هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و چهار هزار جانباز و ایثارگر دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.