اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 مهر 1399 / کد مطلب: 14388 / نظرات: 0


ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است


ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سبزوار در حال تکمیل است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ظرفیت تخت‌های مرکز آموزشی - درمانی واسعی این دانشگاه که ویژه پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا می‌باشد در حال تکمیل است.

دکتر محمد نعمت شاهی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹،  شهرستان سبزوار از این نظر در وضعیت قرمز قرار گرفت.
وی ادامه داد: با وجود توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، حضور شهروندان در مکان‌های پرخطر و دورهمی‌های خانوادگی روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در سبزوار افزایش داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد دوری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده نمایند.
وی افزود: مرکز آموزشی - درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.
نعمت شاهی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود درباره بیماری همه‌گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن را مطرح کنند و از کارشناسانی که به طور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌ دیده‌اند پاسخ بگیرند.
۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.