اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 20 مهر 1399 / کد مطلب: 14391 / نظرات: 0


سبزواری‌ها ۲ میلیارد ریال به بازسازی عتبات کمک کردند


سبزواری‌ها ۲ میلیارد ریال به بازسازی عتبات کمک کردند  مردم شهرستان سبزوار۲ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات از ابتدای امسال کمک کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد بیشتر شده است.

رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات  با بیان این مطلب به  افزود: بیشتر کمک‌های مردم این شهرستان برای توسعه صحن مطهر حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی هزینه می‌شود.
علی اکبر دلبری افزود: کمک‌های مردم سبزوار به منظور بازسازی عتبات عالیات در شرایطی افزایش یافته که امسال بسیاری از برنامه‌های مذهبی ماه‌های محرم و صفر به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت برگزار شد.
 وی اضافه کرد: موکب‌های حسینی در شهرستان سبزوار که هر سال همزمان با اربعین حسینی برای خدمت به زائران عزادار برپا می‌شدند امسال به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا و ممنوعیت برنامه‌های عمومی، دست‌اندرکار خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان شده بودند.
رییس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: پنج موکب این شهرستان در ایام اربعین امسال علاوه بر ارائه خدمات سلامت، ۶ هزار بسته اقلام بهداشتی و  غذای گرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع کردند.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.