اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آبان 1399 / کد مطلب: 14403 / نظرات: 0


کرونا مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار را تعطیل کرد


کرونا مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار را تعطیل کرد
ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا آموزش حضوری در مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان را به مدت یک هفته تعطیل کرد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و بر مبنای مصوبه ستاد کرونای این شهرستان آموزش حضوری در مدارس به مدت یک هفته تعطیل شد.

اسماعیل نصرآبادی افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا در شهرستان سبزوار، آموزش دانش آموزان صرفا از طریق آموزش مجازی و شبکه اجتماعی شاد خواهد بود.
وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که امکان ارتباط با شبکه اجتماعی شاد را ندارند نیز محتوای آموزشی مکتوب را در قالب جزوات کمک آموزشی دریافت می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر شبکه شاد سایت‌های آموزشی از طریق پیام‌رسان‌های مجازی فعال شبکه ملی اطلاعات در مدارس برای ارائه دروس، رفع اشکال و مشاوره ویژه در هر مدرسه فعال شده است.
افزون بر ۵۴ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار مشغول تحصیل هستند.

ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار تعطیل شد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار هم گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و بر مبنای مصوبه ستاد کرونا این شهرستان ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تعطیل شد.

مجید استیری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در شهرستان سبزوار فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری سبزوار به مدت یک هفته تعطیل است.
وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی خطوط شهری توحید شهر سبزوار به علت بُعد مسافت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده  الزامی شهروندان  از ماسک فعال است.  
مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: تا پیش از این ۱۵ خط اتوبوس واحد در این شهر فعال بود که در شرایط عادی و قبل از شیوع ویروس کرونا به طور میانگین روزانه ۳۰ هزار شهروند سبزواری را با ۷۳ ناوگان عمومی اتوبوسرانی در نقاط مختلف این شهر و حومه آن جا به جا می کرد.
سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۳۲۲ تن از بیماران کرونایی طی۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ تن رسیده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.