اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 12 آبان 1399 / کد مطلب: 14411 / نظرات: 0


برنامه‌های ۱۳ آبان در سبزوار به صورت مجازی برگزار می‌شود


برنامه‌های ۱۳ آبان در سبزوار به صورت مجازی برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: به علت وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، برنامه‌های گرامیداشت این روز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا روز دوشنبه در دیدار با یکی از گروه‌های بسیج دانش آموزی سبزوار افزود: مراسم ۱۳ آبان امسال در این شهرستان به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار نمی شود اما جوانان انقلابی طوفانی را در فضای مجازی علیه استکبار جهانی راه اندازی خواهند کرد.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی نماد مبارزه با استکبار است که ملت با بصیرت ایران نفرت و انزجار خود را در برابر حیله‌ها و پیمان شکنی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا اعلام می کند.
فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال سیاسی و رهایی از وابستگی به بیگانگان است گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی قدرت پوشالی غرب به سردمداری آمریکا در حال فروپاشی و پرچم اسلام در حال برافراشتن است.
وی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی نیز افزود: در این هفته به همت بسیج دانش آموزی و به منظور بصیرت افزایی دانش آموزان ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان سبزوار برگزار شد.  




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.