اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آذر 1399 / کد مطلب: 14424 / نظرات: 0


۳۲۵ خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد


۳۲۵ خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد
 سرهنگ ایزد پناه  افزود: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جادههای شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز جریمه می شوند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز سبزوار به لحاظ ویروس کرونا تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی این شهر در راستای طرح منع ورود خودروهای غیربومی از ورود آنها به داخل شهر جلوگیری می کند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی تا پایان روز ۱۵ آذر ماه در مناطق اعلام شده ممنوع است و خودروهایی که نقض محدودیت کنند جریمه می شوند.

ایزدپناه افزود: به هموطنان توصیه می کنیم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند. طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه آغاز شده ‌است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۸۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.