اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 آذر 1399 / کد مطلب: 14427 / نظرات: 0


ایران اسلامی مجاهدان گمنامی چون فخری‌زاده کم ندارد


ایران اسلامی مجاهدان گمنامی چون فخری‌زاده کم ندارد  جامعه اسلامی فرهنگیان سبزوار با محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید فخری‌زاده اعلام کرد: خیال باطل برده‌اند کسانی که گمان بردند با چیدن گلی از گل‌های این باغ، گلستانمان را خزان خواهند کرد اما ایران اسلامی از این مجاهدان گمنام کم ندارد.

در این بیانیه که روز یکشنبه صادر شد آمده است: دست شوم مثلث غربی، عبری، عربی بار دیگر ملت قهرمان ایران را در سوگ یکی از فرزندان گمنام اما مجاهدش داغدار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: چیزی جز شهادت پاداش یک عمر مجاهدت دکتر محسن فخری‌زاده این دانشمند پر تلاش و انقلابی نبود چرا که لحظه لحظه زندگی با برکت وی به دور از نمایش، جنجال و هیاهو در خدمت مردم و ارتقای داشته‌های این مرز و بوم صرف شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: لبخند ناموجه و خوش خیالانه بعضی ساده‌لوحان به دشمن و دیپلماسی التماسی برخی بزدلان، خصم را گستاخ بر انجام چنین حرکاتی نمود اما چه زود خواهند فهمید که مشت مردان و زنان و جوانان انقلابی ایران اسلامی از جنس تعارف نیست و به زودی بر سرشان کوبیده خواهد شد.

جامعه اسلامی فرهنگیان سبزوار ضمن تبریک و تسلیت به امت همیشه بیدار، از مسوولان دفاعی و امنیتی خواسته است جوابی سخت و خُرد کننده به این گستاخی بزرگ دهند تا بر دل داغدار مردم عزیز مرهمی باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: از قوه قضائیه نیز مجدانه خواستاریم دست از مماشات برداشته و کسانی را که در شناسایی این سرمایه‌های ملت عمداً یا سهواً دخیل بوده اند مجازات نماید و اگر احتمال قصوری در محافظت از این گهرهای درخشان و غرور آفرین صورت گرفته پیگیری نماید.

همچنین در این بیانیه از مجلس نیز خواسته شده با توجه به اینکه ثابت شده سازمان‌های بین المللی همگی به ابزاری در دست قدرتهای غربی و صهیونیسم تبدیل شده اند طومار این سازمانها را از این مملکت برای همیشه برچیند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودروی حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودروی نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.ایرنا



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.