اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 دي 1399 / کد مطلب: 14453 / نظرات: 0


۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در سبزوار توزیع شد


۱۰ هزار بسته کمک معیشتی در سبزوار توزیع شد
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: در نهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه و در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام جعفر مهدوی خواه روز شنبه در نهمین مراسم رزمایش کمک مومنانه سبزوار افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی چهار میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است که توزیع آن همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز شده است.

وی ادامه داد: منابع مالی برای تهیه این بسته‌های معیشتی از محل موقوفات روضه خوانی و با مشارکت آستان قدس رضوی، نذورات و کمک‌های خیرین تامین شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: طی هشت مرحله گذشته کمک‌های مومنانه، هشت هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و ششتمد توزیع شد.

مهدوی خواه افزود: ۱۸ تن مواد غذایی شامل برنج و روغن نیز به ارزش افزون بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک‌های خیران تامین و بین اقشار نیازمند و ساکنان مناطق حاشیه شهر توزیع شده بود.

دبیر ستاد مردمی "انتقام سخت" سبزوار نیز گفت: همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های این ستاد مردمی در ۲ محور اجتماعی و فرهنگی اجرا شد.

جواد شمس آبادی افزود: با همت اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار و آستان قدس رضوی از محل عواید موقوفات و در راستای کمک‌های مومنانه ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال بین نیازمندان آماده توزیع شد.  

شهرستان‌های سبزوار و خوشاب دارای ۲۷ بقعه متبرکه، ۲ هزار موقوفه و ۱۰ هزار و ۸۰۰ رقبه هستند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.