اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 بهمن 1399 / کد مطلب: 14463 / نظرات: 0


پیکر آیت‌الله علوی در سبزوار به خاک سپرده شد


پیکر آیت‌الله علوی در سبزوار به خاک سپرده شد
پیکر فقید مرحوم آیت‌الله سید محمدحسن علوی سبزواری از مبارزان قدیمی انقلاب اسلامی امروز دوم بهمن ماه پس از تشییع به صورت خودرویی در جوار گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شد.

 این مراسم روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و جمعی از مسوولان شهرستان با رعایت محدودیتها و پروتکلهای بهداشتی لازم برای پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا ی همراه بود.

مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله علوی پس از اقامه نماز میت از سوی امام جمعه سبزوار با رعایت موازین فاصله‌گذاری فیزیکی در این اجتماع سوگوار و حمل پیکر عالم مبارز فقید با خودرویی در زادگاهش سبزوار انجام شد. 

مرحوم آیت‌الله سید محمدحسن علوی از روحانیون پیشکسوت و برجسته‌ دوران مبارزاتی انقلاب اسلامی در شهرستان سبزوار پس از سالها مجاهدت و تبلیغ دین مبین اسلام اول بهمن ماه امسال به دلیل بیماری درگذشت. 

در پی درگذشت این روحانی مجاهد امروز دوم بهمن ماه از سوی امام جمعه سبزوار "عزای عمومی" در این شهر اعلام شد.

همچنین آیات عظام "ناصر مکارم شیرازی، لطف‌الله صافی گلپایگانی و حسین نوری همدانی" با انتشار پیامهای جداگانه، رحلت آیت‌الله علوی را تسلیت گفتند.

آن مرحوم از پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) و هدایت مبارزان انقلابی در سبزوار بود و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه غرب خراسان نقش مهمی ایفا کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.