اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 15 اسفند 1399 / کد مطلب: 14483 / نظرات: 0


۵۵۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در سبزوار پرداخت شد


۵۵۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در سبزوار پرداخت شد
معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: ۵۵۵ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دولت برای صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا در این شهرستان پس از پایش در دستگاه‌های اجرایی به صاحبان سه هزار و ۹۷۵ کسب و کار پرداخت شده است.

حسین فیض آبادی افزود: مجموع تسهیلات درخواستی مشاغل آسیب دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا در سبزوار ۷۶۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون حدود ۸۰ درصد از این میزان به صاحبان کسب و کارهای زیان دیده پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بیشتر این تسهیلات به وسیله بانک‌های پاسارگاد، پارسیان، آینده، شهر و سینا در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و فنی و حرفه‌ای پرداخت شده است.  

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری سبزوار گفت: رسته‌های شغلی توزیع غذاهای آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، بخش‌های تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، باشگاه‌ها، آموزشگاه‌های هنری و واحدهای پرورش مرغ گوشتی در ردیف مشمولان دریافت تسهیلات متضرر از کرونا قرار دارند.

هم اکنون ۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۶۶۵ هزار و۱۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۸ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۰ هزار و ۴۳۱ تن رسیده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.