اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 فروردين 1400 / کد مطلب: 14500 / نظرات: 0


ابتلا به کرونا در سبزوار افزایش یافت


ابتلا به کرونا در سبزوار افزایش یافت
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر در این شهرستان افزایش یافته است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته نسبت به روزهای نخست هفته جاری ۲۱ نفر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای آخر سال و همچنین تداوم این وضعیت در ایام تعطیلات نوروزی از عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: هم اینک از مجموع حدود ۶۰ بیمار کرونایی بستری شده در این شهرستان ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند و در صورت افزایش بیماران بستری شده در این بخش، سبزوار وارد دوره چهارم اوج کرونا خواهد شد.

وی افزود: در بین مراجعان سرپایی کرونا به اورژانس مرکز آموزشی، درمانی واسعی سبزوار طی هفته‌های اخیر موارد ابتلا به کرونا به صورت خانوادگی و گروه‌های سنی جوان‌تر مشاهده شده است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.