اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 14 ارديبهشت 1400 / کد مطلب: 14525 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


مسوولان از نامزدهای انتخاباتی جانبداری نکنند


مسوولان از نامزدهای انتخاباتی جانبداری نکنند
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: امانتداری در انتخابات وظیفه همه دستگاههای اجرایی است و مسوولان حق جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

سیدمجتبی علوی‌مقدم  اظهار داشت: وظیفه مسوولان و عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم با حفظ امانت‌داری و بی طرفی است.

وی ادامه داد: مردم به بلوغ سیاسی مطلوبی رسیده اند و با وظیفه‌شناسی به تکلیف خود عمل می کنند و بار دیگر حضور خود در پای صندوق‌های رای را به نمایش می گذارند.

فرماندار سبزوار گفت: حق ناامید کردن مردم را نداریم لذا رسانه‌ها باید با رعایت اخلاق و تقوا با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به رسالت حرفه‌ای خود عمل کنند.

وی در ادامه به ظرفیت های متنوع شهرستان سبزوار در حوزه‌های گوناگون اشاره و بیان کرد: همزمان با سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در سبزوار فراهم شده است.

علوی‌مقدم همچنین با اشاره به نقش رسانه‌ها، به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در توسعه ملی و منطقه‌ای گفت: به تخصصی بودن ایرنا اعتقاد دارم که با رویکرد صادقانه، شفاف و بی طرفانه در راستای انتشار اخبار تلاش می کند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خردادماه، انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور در قالب ۳۳ شهرستان، در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.  

۴۶۰ نفر از این تعداد، عضو شوراهای اسلامی شهرها و بقیه عضو شوراهای اسلامی روستایی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی هستند و در مجموع کمتر از پنج درصد این تعداد را زنان تشکیل می‌دهند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.