اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 ارديبهشت 1400 / کد مطلب: 14526 / نظرات: 0


وضعیت کرونایی سبزوار نارنجی شد


وضعیت کرونایی سبزوار نارنجی شد  رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بر اساس جدیدترین اطلاعات سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی به نارنجی تغییر رنگ داد.

دکتر علیرضا مسلم روز شنبه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به خبرنگاران اظهار داشت: هم اینک شهرستان‌های سبزوار، ششتمد، جوین و خوشاب در وضعیت نارنجی و داورزن و جغتای در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۴ بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند که از این تعداد ۳۰ نفر با حال وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر مسلم، وضعیت نارنجی این شهرستان را بسیار شکننده خواند و گفت: در صورت کمترین بی‌تفاوتی و عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها، دوباره شرایط به وضعیت قرمز باز می‌گردد.

وی افزود: شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا به کووید 19 و حفظ جان خود و خانواده خود همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و از سفرهای غیرضرور، به ویژه در ایام تعطیلات عید فطر خودداری کنند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.