اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 ارديبهشت 1400 / کد مطلب: 14532 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


وحدت مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی واجب است


وحدت مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی واجب است
 امام جمعه سبزوار گفت: انسجام و وحدت بین کشورهای اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی مانع توطئه و دخالت‌های آنها در منطقه و امور کشورهای اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر که در محل مصلای این سبزوار برگزار شد، با اشاره به تجاوزگری صهیونیست‌ها افزود: فلسطین در قلب جهان اسلام و مسلمانان جای دارد.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی افغانستان و شهادت دختران دانش‌آموز و کشتار مردم مظلوم یمن از سوی مزدوران آمریکا وآل سعود تصریح کرد: راه مقابله با این تجاوزها توجه به ارزشهای الهی، حفظ انسجام و وحدت جهان اسلام است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به موضوع مهم انتخابات نیز گفت: انتخابات پیش رو تضمین کننده اقتدار، امنیت، عزت و استقلال کشور است و دشمن را ناامید می کند.

حجت الاسلام مقیسه افزود: دشمن از ماههای گذشته از طریق شبکه های مجازی تلاش می کند انگیزه مردم برای آمدن به پای صندوق های رای و حمایت از نظام جمهوری اسلامی را، که ثمره خون شهدا است، تضعیف کند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و با بصیرت مردم در عرصه انتخابات همسنگری با رزمندگان و ادامه راه شهدا و زمینه ساز پیشرفت کشور می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.