اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1400 / کد مطلب: 14537 / نظرات: 0


انتخابات پرشور عامل قوام نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است


انتخابات پرشور عامل قوام نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات عامل قوام نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان است..

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا در نشست با بسیج هنرمندان سبزوار افزود: انتخابات جبهه و یکی از صحنه‌ها و خاکریز مبارزه ما با دشمن است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از بطن مردم است و بر پایه رای و اراده مردم استوار شده لذا  مشارکت پرشور و آگاهانه مردم عرصه ای برای تایید و تقویت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه سبزوار گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف مقابله با جمهوری اسلامی شکست خورده است و در حوزه نظامی نیز  هیچ برگ برنده ای برای تقابل ندارد لذا  تمرکز دشمن ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است.

وی افزود: مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی بطور گسترده پای صندوق‌های رای حاضر می شوند و به دشمن ثابت می کنند وجود برخی مشکلات سبب نمی شود لحظه ای از آرمان‌های انقلاب دست بکشند.

سرهنگ موحدنیا ادامه داد: مردم ایران اهل روزهای سخت هستند و بزنگاه‌های تاریخی را خوب درک می کنند لذا در انتخابات پیش رو نه به دنبال جناح‌های سیاسی بلکه به دنبال نامزدی هستند که مشکلات مردم را برطرف نماید.

وی با اشاره به نقش و جایگاه  هنرمندان در بین مردم گفت: هنرمندان نقش تاثیرگذار در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پرشور در جامعه دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا، همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.