اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 شهريور 1400 / کد مطلب: 14544 / نظرات: 0


۲ طرح با حضور استاندار در داورزن خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید


۲ طرح با حضور استاندار در داورزن خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید
همزمان با چهارمین روز هفته دولت ۲ طرح عمرانی با حضور استاندار خراسان رضوی در شهر تازه تأسیس ریوند شهرستان داورزن این استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در جمع مردم شهر ریوند داورزن گفت: با همت مسوولان شهری و استانی پیشرفت و آبادانی منطقه تاریخی و با سابقه شهر ریوند انجام می‌شود.

محمد صادق معتمدیان با بیان اینکه نیازمندی های شهرداری تازه تأسیس ریوند از جمله ماشین آلات و تجهیزات برای شهرداری پیگیری می‌شود افزود: همچنین از محل اعتبارات استانی ایستگاه آتش نشانی شهر ریوند نیز احداث می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت و هدیه این سفر ۶ میلیارد ریال به شهرداری تازه تأسیس ریوند اختصاص یافت که در پروژه های اولویت دار شامل فضای سبز و معابر با نظارت فرمانداری شهرستان داورزن هزینه شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به تأثیرگذاری قنات در معیشت مردم و به دلیل اهمیت حوزه بومگردی و گردشگری، تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان سرمایه گذاری در این موارد اختصاص می یابد.

شهر ریوند در مسیر جاده تهران - مشهد قرار دارد و یکی از قطب‌های اقتصادی، دامپروری و کشاورزی شهرستان داورزن محسوب می شود.

مجتمع گلخانه‌ای برزین مهر شهر ریوند یکی از ظرفیت‌های بخش کشاورزی این شهر است که با ۶۰ واحد تمام زیرساخت‌های آن شامل عملیات عمرانی، استخرها، حفر چاه و انتقال آب، شبکه برق و ابنیه تکمیل شده است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان روز جمعه به داورزن سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال مسوولان شهرستانی قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

معتمدیان در سفر به شهرستان داورزن ضمن بهره برداری از چند طرح عمرانی در شهر ریوند داورزن از مناطق روستایی این شهرستان دیدن و با مردم و مسوولان گفتگو خواهد کرد. دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی و نشست جمع‌بندی برخی از برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به داورزن است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.