اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 شهريور 1400 / کد مطلب: 14581 / نظرات: 0


تزریق واکسن کرونا به ۳۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در غرب خراسان رضوی


تزریق واکسن کرونا به ۳۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در غرب خراسان رضوی
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تاکنون ۳۷ درصد افراد بالای ۱۸ سال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی مقابل کرونا واکسینه شده‌اند 
دکتر علیرضا مسلم در حاشیه بازدید از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شتاب‌دهی تزریق واکسن افزود: میزان واکسیناسیون گروههای هدف در شهرستان سبزوار، سه درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی ادامه داد: میزان تزریق واکسن کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تا اواخر مردادماه روزانه چهار هزار و ۵۰۰ دُز بود که اکنون به حدود هشت هزار دُز افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روزانه به ۱۰ هزار و ۵۰۰ دُز افزایش می یابد.

مسلم افزود: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در ۲ مرکز تجمیعی و ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت برای گروههای هدف در حال اجراست.

وی ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به دیگر اقشار جامعه و سایر گروهها نیز بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت بهداشت به صورت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.