اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 18 مهر 1400 / کد مطلب: 14618 / نظرات: 0


سفر استاندار خراسان رضوی به سبزوار ۶۰ مصوبه داشت


سفر استاندار خراسان رضوی به سبزوار ۶۰ مصوبه داشت
 سفر روز شنبه استاندار خراسان رضوی به "سبزوار" ۶۰ مصوبه برای حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان در غرب استان به همراه داشت.

استاندار خراسان رضوی عصر شنبه در نشست جمع‌بندی نتایج سفر خود به سبزوار گفت: این مصوبات در بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان به تصویب رسیده‌ است.

محمدصادق معتمدیان اظهار داشت: در سفر یک روزه به این شهرستان، بازدیدهایی از شهر روداب و روستاهای "کلاته حاج برات" و "سلیمانیه" سبزوار انجام و نشست هایی نیز با مردم برگزار شد.

وی تصریح کرد: حاصل نشست جمع بندی با حضور مسوولان استانی و شهرستان سبزوار ۶۰ مصوبه اقتصادی و عمرانی بود که از محل تامین اعتبار، توافق بین دستگاههای شهرستانی، استانی و ستاد استانداری اجرایی می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز گفت: این شهرستان ظرفیت های مناسبی در حوزه کشاوری، دامپروری، صنعت و معدن دارد و با ایجاد زیرساخت های لازم، مسیر توسعه این منطقه شتاب گرفته است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم افزود: توسعه شهرستان سبزوار مرهون حضور موثر، تلاش و جدیت مدیران شهرستان و شورای تامین در ایجاد نظم، امنیت و مسائل اجتماعی است که شایان قدردانی است.

وی همچنین با به تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دادگستری سبزوار طی سال جاری شاخص های امنیتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری یافته است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌های این استان شامگاه جمعه وارد سبزوار شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی، بازدید از محلات حاشیه شهر و نشست جمع‌بندی مصوبات سفر از برنامه های امروز معتمدیان در این شهرستان است.

سفرهای ماه‌های اخیر استاندار خراسان رضوی به مناطق مختلف استان برای بررسی میدانی، آگاهی از درخواستها و نظرات ساکنان شهرها و روستاها، بازدید از طرحهای عمرانی در حال اجرا، دیدار با خانواده‌های شهدا و همچنین افتتاح طرحهای مختلف بوده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.