اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 مهر 1400 / کد مطلب: 14620 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دانشگاه‌ فرهنگیان نقش مهمی در تربیت نسل آینده دارد


دانشگاه‌ فرهنگیان نقش مهمی در تربیت نسل آینده دارد
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: دانشگاه‌ فرهنگیان به عنوان دانشگاه ماموریت گرا، نقش مهمی در تربیت نسل آینده، توانمند و زبده دارد.

سید مجتبی علوی مقدم روز سه‌شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سبزوار افزود: توسعه و پیشرفت آینده کشور از مسیر آموزش و پرورش می گذرد که در این راستا دانشگاه‌ فرهنگیان با تربیت نیروی انسانی کارآمد نقش مهمی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان باید در کنار توسعه کمی و کیفی تخصص و مهارت‌های دانشجویان به کادرسازی و آموزش نیروی انسانی توجه نماید.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: دانشگاه‌ فرهنگیان در کنار سایر دانشگاههای کشور نقش مهمی در ارتقای سرمایه انسانی و توسعه در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد.

وی افزود: دانشجو معلمان برای نقش آفرینی بیشتر در تربیت نسل جوان باید در کنار دانش افزایی به تزکیه و تقوای الهی توجه نمایند.

علوی مقدم با بیان اینکه شهرستان سبزوار یکی از قطب‌های دانشگاهی شرق کشور است ادامه داد: از این ظرفیت علمی باید در راستای توسعه و بالندگی بیشتر منطقه استفاده شود.

وی گفت: دستگاهای اجرایی شهرستان باید از طریق ارتباط موثر با دانشگاهها از ظرفیت اعضای هیات علمی و نخبگان در راستای پژوهش و رفع مشکلات حوزه کاری خود بهره گیرند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.