اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 مهر 1400 / کد مطلب: 14630 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


توجه به سلامت روان در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی موثر است


توجه به سلامت روان در کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی موثر است
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: سلامت روان نقش مهمی در بهبود زندگی افراد و کاهش آسیب های اجتماعی دارد لذا توجه به این موضوع از اهمیت فراوان برخوردار است.

سید مجتبی علوی مقدم یکشنبه شب در کارگروه "اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده" سبزوار با اشاره به هفته سلامت روان افزود: یکی از شاخص های کیفیت زندگی موضوع سلامت روان است.

وی ادامه داد: سلامت روان توان رویارویی با خطرات، ارتباط موثر، بهره مندی از قدرت خلاقیت، احساس احترام به خود و دیگران، توان همراهی و به جا آوردن انتظارت گروه و توان ابراز محبت را در افراد افزایش می‌دهد.

فرماندار سبزوار با اشاره به مولفه های سلامت روان گفت: ارتقای نظام خانواده، مدیریت ارتباطات و اماکن مذهبی در کنار آموزش و بهره گیری از مددکاران اجتماعی و مشاوران در ارتقای سلامت روان، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی با موضوع سلامت روان برای کارکنان دستگاههای اجرایی، کارایی و کارآمدی کارمندان را نیز افزایش می‌دهد.

علوی مقدم با اشاره به نقش آفرینی بانوان در ایجاد جامعه سالم ادامه داد: با حضور چشمگیر بانوان این شهرستان در سازمانهای مردم نهاد، گام‌های موثری در توانمندسازی فرهنگی، آموزش و مهارت‌های زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته شده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.