اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 آبان 1400 / کد مطلب: 14645 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


۱۳ آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و صحنه انقلاب است


۱۳ آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و صحنه انقلاب است
 معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ۱۳ آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و صحنه انقلاب و شجاعت و جسارت جوانان در برابر هیمنه پوشالی آمریکا و استکبار است.

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان سبزواری افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تزلزل قدرت پوشالی آنها را نشان داد.

وی اضافه کرد: به یاری خداوند، امروز جوانان انقلابی در میادین سیاسی، علمی، فناوری و اقتصادی حضوری پرشور و تاثیرگذار و توام با بصیرت دارند و ملت ما قوی‌تر از گذشته و مستحکم تر از هر زمان دیگر است.

فرماندار سبزوار گفت: شعار مبارزه با استکبار جهانی برای جمهوری اسلامی ایران شعاری اساسی و مبارزه با استکبار به سرکردگی آمریکا یک راهبرد اساسی است و تا زمانی که این جرثومه فساد و شیطان بزرگ در برابر خواسته های به حق مردم و مظلومان جهان سر تسلیم فرود نیاورند این شعار، راهبرد ماست و این مبارزه  ادامه دارد.

علوی مقدم افزود: امروز دولت به پشتوانه ملت از هیچ قدرت و حکومت ظالمی هراس و واهمه ای ندارد و پشتوانه مردم، وحدت و مقاومت است و اراده ملت، رمز پیروزی  انقلاب اسلامی در برابر دشمن است.

وی با بیان این که ۱۳ آبان تداعی کننده حرکت نمادین و اوج مبارزه با استکبار جهانی است ادامه داد: استکبارستیزی ملت ایران از قبل از انقلاب اسلامی و زمان کودتای ۲۸ مرداد شکل گرفت و هوشیاری و آگاهی شکل گرفته در ذهن مردم با مقاومت، ایثار و انقلابیگری از سال ۴۲ آغاز و با اهدای خون شهدای فراوان در بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

فرماندار سبزوار گفت: چنانچه آمریکا و ایادی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی که سرمایه آن ایمان به خدا و پشتوانه مردمی است اقدامی کنند در سد آهنین این مردم نفوذ نخواهند کرد.

علوی‌ مقدم افزود: امروز پس از آن که توطئه های جنگ نابرابر تحمیلی، ناآرامی مرزهای کشور و تحریم ها با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم خنثی شده است راهکار مقابله با دشمن در ابعاد مختلف مقاومت و حضور مردم در صحنه اقتصاد مقاومتی و وظیفه مدیران کشور در برهه کنونی ماندن بر سر عهد و پیمان با شهدا و مانع زدایی از مشکلات و کار و تلاش جهادی و شبانه روزی است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.