اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آبان 1400 / کد مطلب: 14646 / نظرات: 0


سارقان مسلح طلا فروشی در جغتای خراسان رضوی دستگیر شدند


سارقان مسلح طلا فروشی در جغتای خراسان رضوی دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی جغتای گفت:سارقان مسلحی که هفته گذشته اقدام به سرقت از یک طلا فروشی در این شهرستان کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ علی مرادی شامگاه یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: اواسط هفته گذشته سرقت مسلحانه با تهدید اسلحه کلت، از یک طلا فروشی در  شهر جغتای به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که ماموران انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و بررسیهای اولیه، حاکی از آن بود که بنا بر ادعای مالک طلا فروشی، یک و نیم کیلوگرم طلا به سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستور ویژه برای پیگیری پرونده صادر شد و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان جغتای با حضور کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی جغتای گفت: ردزنی های گسترده اطلاعاتی، پس از پنج شبانه روز کار پلیسی و چهره زنی عاملان سرقت، به شهرستان پیشوا در استان تهران رسید و ماموران انتظامی با نیابت قضایی، به این شهرستان عزیمت  و ۲ متهم پرونده را دستگیر کردند.

سرهنگ علی آبادی افزود: در بازرسی از خودروی ۲ متهم جوان پرونده در پیشوا، مقادیری از طلاهای سرقتی، وجه نقد، اسلحه کمری و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی  کشف شد و متهمان برای سیر مراحل تکمیلی پرونده، به شهرستان جغتای انتقال یافتند.

وی ادامه داد : تحقیقات از این ۲ متهم با دستور مقام قضایی، برای روشن شدن دیگر ابعاد مبهم این پرونده، ادامه دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.